18 kwietnia 2011

Prostota?

Dziś przedstawiam kartkę, którą zrobiłam przy użyciu niewielkiej ilości materiałów. Mama mówi, że kartka ta jest bardzo elegancka, ja jestem do tej pracy jakoś średnio przekonana. Wiem bowiem, że te papiery można wykorzystać o wiele lepiej. Tylko ja jeszcze tego nie potrafię :P

W roli głównej kolekcja Vineyard od Lemonade, ramka cudownie wieńcząca "dzieło" została wycięta z TEGO papieru :) Napis również dzięki uprzejmości UHK :* Koślawe obszycie - made by Młoda Kobieta ;) :P
Kartka jeszcze bez bazy, bo brakło mi kremowego kartonu :P

***
Zachęcam do dopisywania się na moje Candy :) Już zgłosiło się sporo osób i jestem w szoku, bo myślałam, że w ogóle nie będzie chętnych. W związku z tym dorzucę też jakieś kwiatki materiałowe :) A jeśli chętnych na Candy będzie przybywać - przydasi również będzie coraz więcej :)

2 komentarze:

  1. Przepiękna jest ta kartka. Ramka przykuwa bardzo uwagę. no i mój ulubiony foloetowy kolor w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama ma racje kartka prosta ale elegancka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń