8 kwietnia 2016

Kartka ślubna, pełna serc

Witajcie!

Dzisiejszy dzień jakiś taki pochmurny, leniwy... Znalazłam piękną paletę kolorystyczną na blogu Artimeno:


I postanowiłam zadziałać, wypróbowując przy okazji mój nowy wykrojnik (który chyba stanie się moim ulubionym!!). Podczas tworzenia kartki ślubnej udało mi się użyć chyba wszystkie barwy z palety! :-) Kolorystyka może dość nietypowa, jak na ślub, ale za to jest oryginalnie. I bardzo miłośnie!


Pracę zgłaszam na wyzwanie, a co mi tam! ;-)


Życzę wszystkim cudownego weekendu!

Kasia Udalska

4 komentarze:

  1. Cudna kartka, wykrojnik rzeczywiście rewelacyjnie wygląda, a ja bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno i przepiękną interpretację naszej palety. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie wykorzystałaś wykrojnik Marianki z serduszkami.
    Piękna kartka:) Pozdrawiam Kasiu! anias/DTArtimeno

    OdpowiedzUsuń