19 kwietnia 2016

Album dla dziecka - ręcznie robiony album dla chłopca

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z czymś wyjątkowym... Mam na swoim koncie już trochę albumów dziecięcych, ale ten, który chcę Wam pokazać dzisiaj, jest szczególny. Dlaczego? Dlatego, że wykonałam ręcznie robiony album dla mojego własnego Synka, na którego z niecierpliwością czekamy. 

Muszę przyznać, że niezwykle trudno tworzy się coś dla swojego dziecka. Chciałam, żeby ten album był wyjątkowy, najpiękniejszy. I... co chwilę coś zmieniałam, przekładałam, dodawałam... :D W efekcie spędziłam nad nim naprawdę sporo czasu, ale z końcowych rezultatów jestem bardzo zadowolona. 

Album w całości utrzymałam w przygaszonych błękitach, zieleniach i beżu, rozweselając całość odrobiną soczystej, wiosennej zieleni :-) Pozostaje czekać na wspaniałe chwile z Synkiem, uwieczniać je na zdjęciach i wklejać do albumu - to będzie świetna pamiątka dla naszej rodziny! :-)






I trochę szczegółów :)





W pracy wykorzystałam materiały wielu różnych firm. Na prowadzenie wysuwają się 
papiery Studio75 oraz elementy do wycinania z Magicznej Kartki :)
Nie zabrakło też tekturek, głównie ze Scrapińca.

Wykorzystałam też cudną metryczkę z bloga Werciakol
oraz digi stemple autorstwa JolaGG.

Mam nadzieję, że podoba Wam się mój album, przynajmniej w połowie tak,
jak mnie ;-))

Życzę Wam cudownego dnia!
Kasia Udalska

10 komentarzy:

  1. Cudowny!!! Podziwiam Kasiu! I to jeszcze jak mały na kwaterce!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Kasiu :) Będzie niesamowita pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu jest piękny, niepowtarzalny i wyjatkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełen miłości i radości - wspaniały, mam nadzieję obejrzeć kiedyś w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu jest piękny, niepowtarzalny i wyjatkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękny! Będziecie mieli cudowną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny! to będziem iał maluszek fajną niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu jest prześliczny! I niech szybko się wypełni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, od razu widać, że robiony z miłością :)

    OdpowiedzUsuń