17 kwietnia 2015

Ręcznie robione kartki na różne okazje - Handmade cards fot different occasions

Hej, hej!
Hi!

Dziś dwie kartki - na różne okazje, ale w podobnym stylu. Połączenie pasteli z mocniejszym akcentem kolorystycznym to coś, co ostatnio bardzo polubiłam :-)
Today two cards - for different occasions, but in similar style. The combination of pastels with a stronger accent color is something whatI really like recently :-)

Pierwsza kartka - na 30 urodziny dla Doroty, która jest romantyczką, lubiącą imprezy :-) Malinowe ramki z błękitnymi kołami to mój nowy nabytek - wykrojnik Spellbinder's, który teraz chyba często będzie gościć w moich pracach! Uwielbiam go!
The first card - on 30th birthday for Dorota, who is romantic, likes to party :-) Raspberry frame with blue wheels is my new toy - Spellbinders die-cut, which now probably will host often in my works! Love it!


Druga praca to kartka, która powstała na powitanie nowego członka rodziny. Koleżanka zadzwoniła do mnie, mówiąc, że w sklepach są TYLKO kartki z napisami typu "Witaj na świecie", "Gratulacje z okazji narodzin"... A kartka miała być dla znajomych, którzy adoptowali dziecko. Podjęłam się wyzwania i przygotowałam taką radosną kartkę:
The second work is a card, which was created to welcome a new family member. My friend called me, saying that in stores are ONLY cards with inscriptions like "Welcome to the world", "Congratulations on the birth of"... And the card was for friends, who adopted a child. I took up the challenge and prepared the joyful card:



***
Życzę miłego dnia!
I wish you a nice day!

Kasia

1 komentarz: