27 kwietnia 2015

Kartka-parawanik na 60 urodziny

Witajcie!

Dziś wreszcie mogę zawitać tu z jakimiś fotkami, a nie tylko z suchym tekstem ;-) Zostałam ostatnio poproszona o wykonanie trzech różnych kartek na jedne urodziny. Kartki miały być z okazji 60 urodzin. Trochę się nagłowiłam i wymyśliłam nie tylko różne style i kolorystykę, ale także - różne formy. Pozostałe kartki z pewnych względów muszą poczekać na publikację, ale radosny parawanik w wiosennych barwach mogę Wam już dziś pokazać :-)




Zastosowałam tu dość interesujące połączenie zieleni i fioletu. Mnie się podoba, a Wam? :>
Wykorzystałam znów moją ulubioną ramkę-stempelek oraz mój nowy, świetny wykrojnik, który też ostatnio coraz częściej pojawia się w moich pracach :-)

Za niedługo zaprezentuję Wam album z okazji ślubu :) Bądźcie czujni!

Pozdrawiam, 
Kasia

1 komentarz:

  1. Uwielbiam połączenie zieleni i fioletu :) Przepięknie wyszła Ci ta kartka!

    OdpowiedzUsuń