28 lutego 2016

Wiosenne kartki urodzinowe

Witajcie!

Dziś ciąg dalszy zaległości ;-) Tym razem moje najnowsze inspiracje dla Magicznej Kartki :) poszłam w kontrastowe kolory i wiosenne klimaty :D

Pierwsza kartka - dla mojej Mamy :) 



Myślę, że brokatowe listki fajnie urozmaicają całość, dodając jej eleganckiego charakteru.

Druga kartka - dla koleżanki :)



W obu kartkach znalazły się ręcznie robione kwiaty - fioletowe różyczki wykonałam z papieru czerpanego, ale reszta jest zrobiona z papierów Magicznej Kartki - mają piękne barwy i idealną gramaturę do formowania płatków, zarówno przy dużych kwiatach, jak i przy mniejszych różyczkach :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Udalska

1 komentarz:

  1. obie piękne, ale ta czterdziestkowa jest po prostu magiczna! Jestem nieprzytomnie zakochana w tej nowej kolekcji MK, ale mam szlaban na zakupy - tyle mam zapasów, że muszę choć połowę zużyć, zanim coś znów kupię ;)

    OdpowiedzUsuń