1 lutego 2016

Kartka pełna miłości - kartka na Walentynki lub kartka ślubna

Witajcie!

Korzystam z L-4 pełną parą, więc jest mnie tutaj dużo mniej, ponieważ publikuję jedynie wcześniejsze prace, których nie zdążyłam Wam dotąd pokazać. Dziś jednak przychodzę z czymś świeżym: miłosną kartką, wykonaną specjalnie na nowe wyzwanie w Magicznej Kartce. Koniecznie zajrzyjcie na firmowy blog, by zapoznać się z wytycznymi zabawy oraz obejrzeć przecudne prace pozostałych Projektantek! :-)

Ja temat "Od Serca" potraktowałam dość dosłownie: jest duuużo serc (na papierze w tle, zrobionych pastą strukturalną, z dziurkacza brzegowego) oraz zamieściłam serdeczny, jakże prawdziwy, cytat. Kartka idealnie nadaje się na Walentynki, ale i na ślub lub rocznicę ślubu, prawda? :-)



Ciekawa jestem Waszej interpretacji tematu - macie czas do końca miesiąca!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Udalska

2 komentarze: