31 grudnia 2015

Moje najlepsze prace z roku 2015 - podsumowanie na koniec roku!

Witajcie, Kochani, w ten ostatni dzień w roku!! :)

Nadszedł czas podsumowań, więc i u mnie będzie dziś podsumowanie :P Wybrałam kilka(naście) moich ulubionych prac z roku 2015, takich, z których jestem szczególnie zadowolona :)

Moje ulubione scrapy i blejtramy (niektóre z nich otrzymały nawet wyróżnienia w konkursach :)


Jest też kilka kartek, które wyjątkowo polubiłam ;-)

***
W tym roku wykonałam (mniej więcej, bo ciężko to wszystko policzyć):

- 135 kartek
- 24 scrapy
- 4 ramki na podobraziu
- 20 albumów
- 7 exploding boxów
- 12 innych prac (notesy, segregatory)

Zdobyłam wyróżnienia w 12 konkursach/wyzwaniach, otrzymałam 4 nagrody rzeczowe i 4 bony na zakupy/zniżkowe, współpracowałam z dwoma polskimi producentami papierów: LemonCraft oraz Magiczną Kartką, wystąpiłam gościnnie na dwóch blogach, wzięłam udział w dwóch dużych imprezach scrapowych oraz w jednych warsztatach.

Pod względem rękodzielniczym to był bardzo dobry rok: twórczy, interesujący... Poznałam nowe techniki, wzbogaciłam się o nowe narzędzia i materiały, poznałam wiele wspaniałych osób, a w styczniu spełniło się jedno z moich największych marzeń i zaczęłam zarabiać na mojej pasji :-)

W ostatnim dniu roku fanpage firmy Kasia Tworzy ma 337 Fanów, zyskałam kilku stałych Klientów i zrealizowałam kilka bardzo nietypowych zamówień :-)

Przyszły rok nie będzie aż tak intensywny twórczo: czeka mnie chwilowe (mam nadzieję) pożegnanie z papierem na przełomie kwietnia i maja, totalna dezorganizacja życia zawodowego i osobistego, pod znakiem zapytania stoi też moja obecność na Śląskim Zlocie Scrapbookingowym... Postaram się jednak czas do kwietnia wykorzystać intensywnie, tworząc, ile się da i realizując Wasze pomysły :)

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

Kasia Udalska

5 komentarzy:

  1. Z przyjemnością przypomniałam sobie Twoje tegoroczne prace :) Sporo ich zrobiłaś!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje podsumowanie robi niesamowite wrażenie. :)
    Śliczne prace i każda zachwyca.
    Szczęśliwego i twórczego Nowego Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! Cudowne ! Pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń