3 lipca 2014

DT Scrapgang - wyzwanie wakacyjne :-)

Lubicie wakacje? No ba! Kto ich nie lubi? ;-) Zawsze zazdrościłam dzieciakom, że mają aż 2 miesiące laby! A teraz...sama cieszę się długimi wakacjami, bo tuż przed latem zrezygnowałam z pracy zawodowej... Sprytnie, co? :P No dobra, powody miałam inne, ale wyszło na to, że jednak czerwiec i lipiec mam wolne ;-) A to oznacza więcej czasu na scrapowanie! Bo wakacyjne wojaże mam już, niestety, za sobą... Może i Wy znajdziecie chwilę na wspólne scrapowanie i podejmiecie nowe, wakacyjne, wyzwanie Scrapgangu? Pokażcie, jak spędzicie (lub spędziliście) tegoroczny urlop - jestem bardzo ciekawa! :-)

U mnie: oprawa zeszłorocznych fotek z Chorwacji, która kojarzy mi się z mnóstwem słońca, turkusową wodą i egzotyczną roślinnością :-) W tym roku też tam byłam, ale ze względu na znaczne przybranie na wadze, nie pozwoliłam sobie robić zdjęć w kostiumie :P

ps. Mam takie zaległości w publikacji prac, że teraz chyba będę tu codziennie! :P

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę wakacji w ciepłej Chorwacji. Widać ze bawiliście się tam świetnie. A na resztę wolnego życzę duuużo radości.
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń