31 lipca 2014

Chorwackie wspomnienia - LO

Dziś przybywam z wakacyjnym scrapem, stworzonym na wyzwanie 7 Dots Studio.


http://7dotsstudio.com/archives/16257

Zdjęcie, które oprawiłam, świetnie - moim zdaniem - oddaje charakter cudownej Chorwacji: zabytkowe budowle, turkusowe morze, słońce i kamieniste wybrzeże... na fotce brakuje już tylko kwitnących roślin i strzelistych palm ;-)


W roli głównej wystąpił papier Acceptance z kolekcji Illumination. Początkowo był szary, ale po raz pierwszy w życiu użyłam perłowej błękitnej mgiełki 13arts i trochę zmieniłam kolor papieru ;-) Na LO znajdziemy także tag z tej kolekcji. Sześciokąty nadrukowane fabrycznie na papierze potraktowałam w niektórych miejscach promarkerami (niebieskim i szarym) dzięki czemu uzyskałam efekt podobny do stemplowania. Maźnęłam też trochę białą farbą akrylową.


Lubię Chorwację, lubię tę fotkę i jej oprawę chyba też lubię ;-)

6 komentarzy:

  1. Really sweet page! Love the cluster of buttons! Thank you so much for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful project!!! Love the combination of details and how the colors pop up from the image)))
    Thank you for sharing your talent at 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely page, Kasia! You make me want to visit Croatia!!! Thank you for joining us at 7 Dots!

    OdpowiedzUsuń
  4. takie zdjęcia nie potrzebują wielu dodatków a skrap i tak wygląda super; dziękujemy za zabawę z 7 Dots Studio

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne morskie klimaty, dzięki za zabawę z 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń