4 lipca 2014

Album na 30-te urodziny - pomysł na prezent!

Dziś mam do pokazania album. Album, nad którym pracowałam w pocie czoła, bowiem na jego wykonanie miałam niewiele czasu, a zdjęć do upchnięcia wewnątrz otrzymałam całe mnóstwo. Kilka schowków i skrytek i priorytetowe fotki zmieściły się na 22 stronach Scrapińcowej bazy :-) Swoją drogą...fajny pomysł na prezent dla przyjaciółki z okazji 30-tych urodzin, prawda? :-)

Rolę  główną w tym albumie odegrał mix kolekcji UHK Gallery oraz moje ulubione tekturki ze Scrapińca, z różnych kolekcji.

A teraz duuuużo zdjęć :-)

Ufff, zdjęć mnóstwo, ale mam nadzieję, że ktoś przez tę notkę przebrnął :P Chciałam pokazać wszystkie skrytki ;-) A teraz uciekam do łóżka, przede mną kolejny dzień pełen wrażeń i pracy! Miłego weekendu! :*

3 komentarze:

  1. Ach piękny album, cudowny prezent i chwile warte wspomnień. Brawo!!! mnóstwo pracy włożyłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł. Album jest śliczny, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń