6 października 2013

Sposób na pudełko

Od kilku miesięcy jakoś nie wychodzi mi powrót do regularnego scrapowania i prowadzenia bloga. Czyżby małżeństwo nie służyło dbaniu o pasję? :P Ostatni miesiąc był dość intensywny, ciągle kleję ten 50-stronicowy album, który zaczyna mi bokiem wychodzić - a i Wam bokiem wyjdzie, gdy wrzucę tu jego zdjęcia, bo będzie tego całkiem sporo ;-) A nastąpi to najpóźniej za 3 tygodnie, bo wtedy prezent musi już zostać wręczony, więc pozostało niewiele czasu na skończenie pracy...

W międzyczasie usiadłam i skleiłam komplet na 50 urodziny :-) Muszę na tę samą okazję zrobić jeszcze jedną kartkę, co mnie bardzo cieszy, bo to miła odskocznia od albumu :D Od lat próbuję robić pudełka według kursów znalezionych na różnych portalach i blogach scrapowych. Na razie wyszło mi tylko jedno pudełko na kartkę, dość koślawe :P Tym razem wzięłam sprawę w swoje ręce i zrobiłam pudełko po swojemu: skoro wieczko zwykle nie chce pasować do pudełka, zrobiłam wersję jednoczęściową :D I udało się! :-))) Także takie pudełka, jak w dzisiejszej notce, będą się chyba pojawiać częściej ;-) Kto wie, może z czasem pokuszę się nawet o zmianę proporcji? :D A tymczasem - komplet w całej swej okazałości :)

Pudełeczko w bardzo jesiennym klimacie:
Wnętrze pudełka skrywa w sobie kartkę:
Pudełko od środka, w wersji bez kartki:
I na deser - sama kartka:
W pudełku pod kartką spokojnie zmieści się też prezent w postaci pieniężnej, zegarek lub biżuteria :)

Jesienna kolorystyka nie była zamierzona, ale tak jakoś wyszło :D

To ja wracam do lepienia pierogów - to też jakaś forma rękodzieła ;-)))




16 komentarzy:

  1. Fajna sprawa takie pudełko. A że jednoczęściowe to nic - mnie się chyba nawet bardziej takie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, fajnie wyszło bo powstał super komplecik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie wyszedł Ci ten komplet, bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, choć początkowo taki efekt nie był zamierzony :D

      Usuń
  4. Piękny komplecik, ma cudowny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sposób na pudełko. Cudowna pracz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy musi odnaleźć swój sposób, jak widać ;) Dzięki Kasiu :*

      Usuń
  6. Super pudełko, takiego jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę się, że mogłam takie zaprezentować :D

      Usuń
  7. Pudełko mega praktyczne, bardzo elegancki komplet!

    OdpowiedzUsuń