31 października 2013

Atak motyli, czyli kolejna ślubna ramka

:))))
Musicie mi to wybaczyć. Raz w życiu bierze się ślub i raz w życiu jest okazja, by oscrapować ulubione ślubne zdjęcia :P Dziś również duża ramka, tym razem klejona na antyramie (papier przyklejony na szybę). Dzisiejsza wersja utrzymana w podobnej kolorystyce (obrazek do tego samego pokoju), ale kompozycja skromniejsza, bardziej spokojna :) Rama dość duża, wymiary to 45 cm x 30 cm.

Od dawna chciałam zrobić coś z motylami jako motywem głównym. Lubię ten motylkowy stempelek, to mój ulubiony :))


9 komentarzy:

  1. wow! no niźle pokój będzie wyglądał, jak cudeńka powiesisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Pięknie dopasowałaś kolorystykę zdjęć i ramki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna pamiątka, bardzo mi się podoba ta ramka, to jak zgrałaś ze sobą kolory oraz dodatki.
    Takie piękne zdjęcia mogę oglądać bez końca, miło patrzy się na tak szczęśliwych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory są idealne! Aż miło się na Was patrzy, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny pomysł na prezent i przepiękne wykonanie! Jestem oczarowana, bo uwielbiam takie albumy, no i Twoją twórczość :) Do 30 rocznicy ślubu moich rodziców jeszcze 2 lata, ale już wiem co będziesz za te 2 lata robić ;))

    OdpowiedzUsuń