11 października 2013

50-tka raz jeszcze :)

Tym razem udało mi się nie robić zbyt długiej przerwy pomiędzy notkami :-) Wszystko dlatego, że dziś przyszłam pokazać Wam drugi zestaw kartka + pudełko na te same urodziny, co komplet z poprzedniej notki ;-)

Chciałam, żeby było różnie, dlatego tym razem postawiłam na kolory :) Trochę się nagłowiłam, zmarnowałam dwa arkusze UHK-owych papierów i udało mi się zmienić wymiary pudełka. Trochę koślawe, ale złe nie jest :-D

Pudełko wyszło tak:
Otwieramy pudełko....
...i wyciągamy kartkę:
Na kartce jest pięć dziesiątek, bo to 50-te urodziny ;-) Trochę się nagłówkowałam, zanim wymyśliłam, w jaki sposób zobrazować wiek, nie używając liczby :) No i miało wyjść męsko, ale później popłynęłam z tymi kwiatami, motylem...ech ;-)

A na koniec cały komplet:
I jak? :-)

To ja śmigam zacząć weekend!

Na dobry początek okazało się, że wygrałam tekturki ze Scrapińca w facebookowym candy, ale ze mnie szczęściara! :D




7 komentarzy:

  1. boska ta karteluszka! pomysł ze zdziesiątkowaniem na kartkach pięćdziesiątki świetny:) Motylkami i kwiatkami sie nie przejmuj- nie przesłodziły całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet, ale super wymyśliłaś z tymi kartami, rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł z kartami!!! To są jakieś Twoje, czy drukowałaś i postarzałaś? Bo są genialne. Naprawdę piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialny pomysł z tymi kartami! Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, genialny pomysł!!! Jak sobie pomyślę ile starych kart wyrzuciłam... :/

    OdpowiedzUsuń