25 maja 2013

Tak wiele uczuć, zamkniętych w jednym słowie: "Mama"

Witajcie!

Dziś przychodzę z kartką z okazji Dnia Matki. Prezent dla Mamy i kartkę mam gotowe od kilku tygodni ;-) Kartkę przedstawię za chwilę, muszę jeszcze do niej dorobić pudełko, bo karteczka dość grubawa, a poza tym prezent (zegarek) też wsunę do pudełka :)
Moja Mama to dla mnie jedna z najważniejszych osób na świecie. Rozumiemy się bez słów - dlatego na kartce nie ma nawet napisu. Mama bardzo lubi dostawać zrobione przeze mnie kartki, uwielbia na nich motywy kwiatowe, motyle, pastelowe kolory.... Połączyłam to wszystko w jedno i powstała taka kartka:

Mamy tu scrapińcową ramkę, kraftową bazę ze scrapbutiku, różyczki ze sklepiku na strychu i primowe róże kupione w scrapki.pl, a do tego skrawek różowej koronki, kilka błyszczących samoprzylepnych kamyczków, motylek i wykrojnikowe listki :)

Kartkę zgłaszam na Tydzień Inspiracji w scrapki.pl

5 komentarzy:

  1. Piękna! Więcej słów nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój internet tak świruje, że już nie wiem, który raz próbuję zamieścić u Ciebie komentarz :P
    Karteczka jest przepiękna, podoba mi się jej kompozycja. Twoja Mama na pewno będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna... ja średnio się czuję w pastelach, ale Twoje podziwiać mogę bez końca :)

    OdpowiedzUsuń