26 maja 2013

Dla Mamy

Wczoraj pokazywałam kartkę, którą wykonałam z myślą o mojej Mamie, dziś przedstawiam kartkę zrobioną na prośbę Dominiki :) Miało być radośnie, kolorowo, kwieciście, najlepiej z dodatkiem koloru pomarańczowego. Wyszło tak:
Żeby było widać, że to na Dzień Matki, chciałam wkleić jakiś napis, ale nie mogłam znaleźć kabla z drukarki. Kartkę obfociłam i pogodziłam się z myślą, że już tak zostanie i...wtedy znalazłam kabel ;-)

Ostatecznie kartka wygląda tak:
Niestety, pomimo wysłania kartki priorytetem, nie dotarła na czas :( Szkoda...


3 komentarze:

  1. Sliczna karteczka, szkoda ze poczta zawiodal... ale coz dotrze z poslizgiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! :) A z napisem robi się bardzo specjalna :D
    Szkoda, że nie doszła na czas, ale lepiej późno niż wcale ;)

    OdpowiedzUsuń