8 czerwca 2012

On - moje lustrzane odbicie

W aktualnym wyzwaniu na blogu scrapki.pl wyzwaniowo Czekoczyna proponuje wykonanie pracy o naszym lustrzanym odbiciu, czyli osobie, w której "odnajdujemy siebie". Od razu wiedziałam, że moja praca będzie o moim Narzeczonym. A dlaczego?

Dlatego, że odkryłam w Nim drugą połowę siebie. Jest taki sam jak ja, a jednak zupełnie inny. Dzięki temu wspaniale się nawzajem uzupełniamy :) Mamy podobne poczucie humoru, oboje jesteśmy wrażliwi, czuli na krzywdę, opiekuńczy, przyjaźnie nastawieni do świata i do ludzi, rodzinni. Mamy też podobne priorytety życiowe i przekonania. To wszystko sprawia, że patrząc w oczy Kuby widzę odbicie swojej duszy :) Jednocześnie jednak Kuba jest bardziej konkretny ode mnie, jest realistą, twardo stąpającym po ziemi, który czasem musi mnie ściągać z obłoków, w których bujam ;-) Jest też bardziej opanowany i cierpliwy ode mnie. Ja z kolei dokładam do naszego związku mnóstwo czułości i bliskości i cały czas uczę Miśka, że uczucia trzeba okazywać, zwłaszcza takiemu pieszczochowi jak ja :D W sumie tworzymy świetną parę ;P A mój scrap jest właśnie o tym - że Kuba jest taki sam jak ja, tylko inny :) Myślę, że właśnie tym jest lustrzane odbicie: widzimy siebie, ale przecież nieco odwróconego ;-)))

I zbliżenie na "śmieci" :D
Są tu stemple, koronki, guziki, kwiaty i mnóstwo różnych farbek akrylowych :)

ps. wciąż można wyrazić chęć przygarnięcia kartki z poprzedniej notki (KLIK) - cieszę się, że kartka Wam się podoba i ktoś chciałby ją mieć u siebie :)) Dziękuję :*

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe tło, świetnie wygląda. Całość oczywiście też bardzo mi się podoba :) Wspaniała z Was para!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zdefiniowałaś swoje lustrzane odbicie. Miło się czytało. Praca też śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Scrap jest świetny, a narzeczony to zapewne teraz "puchnie z dumy":-D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie opisałaś wasze odbicia :)
    i cudowny scrap stworzyłaś! bardzo podoba mi się kumulacja świetnych detali na rogach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ,,Taki sam jak ja. Tylko inny."
    Rozbawił mnie ten tekst (:

    OdpowiedzUsuń