24 czerwca 2012

Komplet urodzinowy

Wczoraj świętowaliśmy 25 urodziny mojej przyjaciółki - Kasi. Jako dodatek do prezentu dostała ode mnie obrazek z naszym zdjęciem. Zdjęcie zostało zrobione w Jej urodziny, 2 lata temu :) Nigdy w życiu nie przyszłoby mi do głowy, żeby przy scrapowaniu połączyć z sobą krwistą czerwień i ciemny, mocny fiolet, ale taką kolorystykę podyktowała mi kolorystyka zdjęcia i okazuje się, że całkiem fajnie to wygląda :)

Obrazek został wykonany na antyramie formatu A4. Dzięki temu, że wszystko przykleiłam NA szybę, a nie pod nią - mogłam sobie pozwolić na nieco przestrzenną formę :) Z tyłu oryginalne klipsy do zawieszenia obrazka na ścianie. Całość składa się z kompozycji kwiatowej, odrobiny ręcznych przeszyć, kilku guzików i girlandy podklejonej na kosteczkach 3D. Napis "polonistki" został zamieszczony na girlandzie, bowiem wszystkie trzy jesteśmy po filologii polskiej :)
Do kompletu z obrazkiem powstała kartka. Jest ozdobiona także w środku, ale zdjęcia mi nie wyszły :(
Razem komplet prezentuje się tak:
Dorzuciliśmy do tego butelkę limonkowo-miętowej wódki i mieliśmy gotowy prezent dla Kasi :)

Papierowe kwiaty, duży perłowy ćwiek, kosteczki 3D, brązowy distress i literki-naklejki pochodzą ze sklepu scrap.com.pl

8 komentarzy: