31 marca 2011

Z okazji I Komunii Świętej

Dziś mnóstwo fotek mojej pierwszej kartki z okazji pierwszej Komunii Świętej - zdjęcia we wczorajszym słoneczku oraz przy dzisiejszych chmurach, dlatego kolorystyka dość zróżnicowana... Ale myślę, że wszyscy znają te papiery i łatwo sobie wyobrazić prawdziwe kolory ;)

Użyte materiały to: papiery ze scrappeelu (tło frontu), Galerii Papieru (szyld i tło w środku) i UHK (kieszonka). Do tego kwiaty wycięte z kolekcji "Usłane Różami" z GP, scrapińcowy napis i świeczka, dziurkacz brzegowy, kremowa wstążeczka i złoty brokat oraz odrobina glossy accents (pokryłam nim brokat dla utrwalenia). Na kieszonce winogrona z kropli akrylowych ze scrappeelu i dziurkaczowe listki, kieszonka obszyta ręcznie. Napis i świeczka zostały pokryte białą farbką akrylową. Hmmm, chyba wszystko :)

7 komentarzy:

  1. Woow super kareczka, jaka ona jest duza? Bo wyglada na wielka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kręcona - też tak uważam, ale to nie ja jestem taka pomysłowa. Kieszonki na pieniążki widziałam na wielu innych blogach. Nie wiedziałam tylko, jak one są robione, więc pokombinowałam po swojemu :D

    dagetART - cieszę się, że karteczka Ci się podoba :) Co do formatu - to złudzenie :) Ona ma standardowo 15x15 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka ta kartka, winogrono bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka bardzo ładna i pomysłowa! ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna kartka, cudna po prostu. Idealna. Kurka, wiem, wiem, że nigdy nie chwalę, ale ta jest cudna.
    A może identyczną potrafiłabyś zrobić na ślub? Taka kartka ślubna, delikatna, spokojna, pewnie wyszłaby piękna. Tak mi się zdaje;)

    OdpowiedzUsuń