24 marca 2011

Dojrzała miłość ;)

Ojej, miałam tu ostatnio powrócić z kolejnymi LO'skami, ale życie pokrzyżowało mi plany :P Teraz też jestem tylko na chwilkę  - zlitowano się nade mną i dopuszczono mnie do komputera i do mojej meblościanki (a właściwie: do jej zawartości!). Cóż - od początku tygodnia jestem osobą cierpiącą - w domu poważniejszy remont (wymiana wszystkich okien, wyrównywanie ścian, malowanie), meble zafoliowane...Odcięta od komputera i od scrapbookingu niemal nie wiem, co ze sobą zrobić! Na szczęście udało mi się zabrać do salonu (który stanowi teraz sypialnio-kuchnio-pracownio-graciarnię :P) kilka książek, więc przynajmniej poczytać sobie mogę :) No ale przejdę do rzeczy - wklejam zaległy scrap, przedstawiający moich rodziców w eleganckiej - taki przynajmniej był zamiar - oprawie :) Po kliknięciu na fotki można je oczywiście obejrzeć w powiększeniu ;)

Papier to Tajemniczy Ogród z Galerii Papieru, idealnie mi się tu wpasował :) Brązowe kwiatki są ze scrappeelu (przy okazji - wiem, że po prawej kwiatki nie są dociągnięte do samego rogu, ale mi się skończyły w trakcie pracy :( a kolejnych na razie nie mogę zamówić, bo nie mam dostępu do szafki, w której trzymam papiery z banku, w tym hasła jednorazowe do przelewów :P), jasne kwiaty to Heyda (Empik), ramka, listki, motylki i zawijasy mam z prywatnej wymianki z Ushii :) Napis "miłość" pochodzi ze Scrapińca, pomalowałam go białą farbką akrylową. Zawijasy potraktowałam czekoladową farbą akrylową i cackle accents, którego oczywiście nie widać na tak ciemnym podłożu (ale wcześniej o tym nie wiedziałam :P) :) Całość dość skromna, ale mnie (i rodzicom! :D) się podoba :)

A teraz korzystam z okazji i przemycę sobie do salonu chociaż podstawowe scrapowe rzeczy, bo nie wytrzymam jak do poniedziałku nie zrobię ani jednej kartki! :P Zajrzę tu po niedzieli :)

3 komentarze:

  1. Kompozycja ładna, ale troszkę mi tu za ciemno :) może gdyby ten "zapisany" papier był jaśniejszy, bardziej kremowy lub a'la pożółkły to byłoby inaczej :) chyba że aparat przekłamał kolory :)
    P.S.: Jesteś podobna do mamy :)
    P.S.2.: Masz zlecenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję odcięcia od komputera i przydasi. Ja chyba bym oszalała ;)
    Skrap ciekawy, fajna kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny scrap,bardzo mi się podoba szczególnie ta kompozycja z kwiatków.:)

    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń