29 marca 2016

Subtelne fiolety: komplet na rocznicę ślubu

Witajcie!

Mam nadzieję, że święta minęły Wam w rodzinnej atmosferze :) Moje były wyjątkowo leniwe i spokojne :) Wraz z Wielkanocą nadeszła wiosna! Od kilku dni termometr za oknem pokazuje około +15 stopni, świeci słońce, ptaszki ćwierkają... ;-) Z wiosennej radości powstał komplet: kartka w pudełku. Zestaw na wskroś ukwiecony i romantyczny, bo wykonany na 30 rocznicę ślubu!

Pudełko:


Kartka:


I cały zestaw razem:


Wykonany zgodnie z tablicą inspiracji Towarzystwa Dobrej Zabawy:


Zainspirowałam się motywem druku - choć u mnie jest on na papierze, a nie w książce :P - kolorem fioletowym, kwiatami, upływem czasu (tak mi się skojarzyły te tarcze zegarowe) i ogólnym romantycznym nastrojem moodboardu :)

Mnogość kwiatów i kolor fioletowy sprawiają, że komplet świetnie pasuje też na wyzwanie w Studio75 :)


Ostatnio kleję coraz mniej, bo samopoczucie nie zawsze pozwala mi na twórczą zabawę. 
Ale gdy już uda mi się coś zrobić, to radość mam podwójną ;-)
Cóż...byle do maja! ;-)

Pozdrawiam,
Kasia Udalska

9 komentarzy:

  1. Very beautiful card!!!Kisses from Greece!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancka i romantyczna - piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet, ta koronka cudnie wygląda, dodaje całości dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stunning card!! LOVE! thanks for playing along with studio 75 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy komplet w pięknym klimacie. Serdecznie pozdrawiam i dzięki, że uczestniczysz w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet w cudnych kolorach! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia.
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń