9 marca 2016

Ręcznie robiony album na zdjęcia z wakacji

Hej!

Tęsknicie za wiosną? A może nawet i za latem...? Ja - jeszcze w styczniu - miałam okazję przenieść się na chwilę w krainę złocistego piasku, turkusowego morza i zalanych słońcem uliczek... Wykonywałam bowiem album na zdjęcia z wakacyjnego wyjazdu na Kretę. Ręcznie robiony album na zdjęcia z wakacji to fajna sprawa - można go podarować komuś w prezencie, lub zatrzymać dla siebie i zamieścić w nim ulubione fotki z letnich wojaży :) Sama mam w swoich zbiorach kilka takich albumów: album z podróży poślubnej jest moim numerem jeden! :D 

Było kilka wytycznych: koniecznie miałam połączyć ze sobą brązy, niebieskości i trochę bieli, na okładce umieścić napis "Kreta", no i był to "projekt niskobudżetowy", tzn. ustaliłam z Klientką maksymalny próg cenowy i ustaliłyśmy, że w tej kwocie zmieszczę się z większą liczbą stron, ale za to będzie mniej zdobień w środku. A i tak wyszło fajnie, prawda? Pamiętajcie, że zamieszczony na stronie cennik jest tylko orientacyjny i w większości przypadków można się dogadać, co do ceny i końcowego wyglądu produktu! :)

Zdjęć wrzucam tylko kilka, bo były robione prawie na kolanie, 5 minut przed wyjściem na pocztę ;-)







Spodobały mi się te przedarcia - wyglądają efektownie, fajnie wypełniają przestrzeń, a dodatkowo pozwalają zużyć chociaż część z caaaałej góry tak zwanych ścinków i resztek papierów ;-)

Dobrego dnia!
Kasia Udalska

2 komentarze: