4 marca 2015

Kartki i scrap - DT Lemoncraft / Cards and layout - DT Lemoncraft

Witajcie!
Hello everybody!

Dziś chcę Wam pokazać kilka prac ze starszych papierów oraz coś z nowej, świetnej kolekcji 'Sercem Malowane' :)
Today I want to show you some projects made with older papers and something with new, ideal collection 'Heart Painted' :)

Na początek - prosta, elegancka kartka, która powstała z połączenia kolekcji 'Tylko Mnie Kochaj' i 'Nie Zapomnij Mnie':
To begin with simple, elegant card, which I made from the mix of collections 'Just Love Me' and 'Don't Forget Me':



Później chciałam popracować z mediami i wykonałam scrap z 'Domu Róż'- to nie jest mój styl, ale czasami lubię taką zabawę z farbami oraz tuszami.
Next I wanted work with mix-media, so I created a layout from collection 'House of Roses' - it's not my style, but sometimes I like enjoy with paints and inks.


Tu eksperymentowałam z klejem do decoupage, za pomocą którego wtopiłam w papier kawałki starej książki :-) Wykorzystałam też rameczki wycięte...ze świątecznych arkuszy z obrazkami :)
Here I experimented with decoupage glue, with it I could merge pieces of old book with the paper :-) I used frames, cut out from...Christmas labels :)



A gdy tylko otrzymałam paczkę z kolekcją 'Sercem Malowane', powstały dwie prace. Kartka na Wielkanoc:
And when I received pack with 'Heart Painted' collection, I made two projects. Easter card:



and wedding card:
oraz kartka ślubna:



Od pierwszego momentu uwielbiam wycinać koronkowe wzory z arkuszy Melancholia i Dobroć i używać ich jako gałązek! Robię tak teraz niemal przy każdej kartce :D
From the first moment I love cut out the lace patterns from sheets of Melancholy and Kindness and use them as twigs! I'm doing so now almost on every card :D


To już wszystko na dziś, mam ogromną nadzieję, że moje prace Wam się podobają i że teraz Wy sięgniecie po papiery i dodatki marki Lemoncraft, by stworzyć piękne rzeczy!
That's all for today, I hope that you like my projects and that now you will reach for the papers and accessories brand Lemoncraft to create beautiful things!

Uściski!
Hugs!

Kasia


Materiały/Supplies:


2 komentarze:

  1. Witam! Wszystkie prace są przepiękne, a szczególnie urzekła mnie pierwsza kartka. Skromna i zarazem elegancka, piękna w swej prostocie. Takie lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tej niezapominajkowej sie zakochałam:) cudna. taka delikatniutka, ale nie przesłodzona. I to zestawienie kolorków.Rzadko pojawiają się kartki w takich barwach, a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń