1 marca 2015

Pudełko na zdjęcia / Photo box

Cześć!
Hi!

Dziś mam do pokazania pudełko na zdjęcia. Na wyjątkowe zdjęcia, bo nasze wspólne, miłosne :) Tylko ja i mój mąż :) Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na robienie rzeczy dla siebie, ale...nasze nowe wyzwanie w Scrapgangu namawia: Zrób sobie prezent na Dzień Kobiet! No to sobie zrobiłam :D 
Today I have to show photo box. For special pictures, because with our love :) Just me and my husband :) Last I haven't much time to do things for myself, but ... our new challenge in Scrapgang urges: Make for yourself a gift for Women's Day! So I made myself :D





A że pudełko bardzo miłosne, z motywami serca i w 90% wykonane z produktów 7 Dots Studio, zgłaszam je na aktualne wyzwanie :-)
And so that is very love box with heart motifs and 90% of products made from 7 Dots Studio, I submit them to the current challenge :-)



W ozdobieniu wieczka pomocne były moje nowe, samodzielnie wykonane róże i inne kwiatki :)
My new, self-made roses and other flowers were very helpful to decorate lid of my box :)

To już wszystko na dziś, do zobaczenia za kilka dni! :*
That's all for today, see you in a few days! :*

Kasia


11 komentarzy:

  1. Zrobiłaś sobie przepiękny prezent, niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So pretty box....Thanks for playing with us at 7Dots Studios!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful box! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely vintage prodject!Thanks for playing with us at 7Dots Studios!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko! I pomysł na autoprezent bardzo fajny :) Dziękujemy za zabawę z 7 Dots Studio

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a beautiful project!! Love the layering and all the details))
    Thank you for sharing your talent at 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  7. Great take on the challenge! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń