30 stycznia 2015

Kartka parawanik na rocznicę ślubu / Screen-card for wedding anniversary

Witajcie!
Hello!

Jakiś czas temu wykonałam kartkę-parawanik na 5 rocznicę ślubu. Zakochani są z Polski i Anglii, dlatego na kartce znalazły się polskie życzenia oraz angielskie cytaty o miłości :-)
Some weeks ago I made a screen-card for 5th wedding anniversary. The lovers are from Poland and England, so in card are wishes in polish and sentences about love in english :-)




Parawanik to świetna forma, by zmieścić więcej życzeń lub dodać obrazki, zdjęcia...
Screen-card is a great form to add more wishes or graphics, photos...



Tu zdecydowałam się na połączenie gorzkiej czekolady i fioletu. Lubicie te kolory?
In here I combinated dark chocolate with purple. Do you like these colors?


***
Jeśli chcecie zamówić podobny parawanik na dowolną okazję, wystarczy napisać do mnie maila :-)

3 komentarze:

  1. śliczna! te obrączki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac, o czym już Ci kiedyś pisałam. Masz niezwykły talent i życzę Ci, byś dalej go rozwijała. :)

    OdpowiedzUsuń