25 sierpnia 2014

Uniwersalna kartka tagowa

Lubię robić kartki tagowe, choć robię je chyba trochę za rzadko ;-) Wczoraj dopadłam przepiękną kolekcję LemonCraft - Nie zapomnij mnie. Uwielbiam kolor niebieski, a niezapominajki to moje ukochane kwiaty...Kolekcja odczekała swoje na półce, ale jak już po nią sięgnęłam, to pocięłam niemal całą (inne prace już za niedługo!).
Kartka zrobiła się niemal sama :-) Do cudnych papierów dodałam tylko kilka kwiatków, sznurek, brzegi poszczególnych warstw rozjaśniłam białym gesso, listki pogniotłam i potraktowałam turkusowym tuszem, a następnie rozświetliłam srebrnym brokatem w kleju, dorzuciłam perełki w płynie w dwóch kolorach, dziurkaczowego motylka, samoprzylepne kryształki i białe róże na tiulu, wszystko podkleiłam kosteczkami 3d i powstała taka oto karteczka - trochę mroźna i zimowa ;-)

Kartka jeszcze nie ma konkretnego przeznaczenia, ale uniwersalny napis sprawia, że będzie odpowiednia zarówno na urodziny, czy imieniny, jak i na ślub :-)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze! :*

3 komentarze:

  1. Też bardzo lubię kolor niebieski ;)
    Bardzo fajna praca ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kartka, papiery lemon craft są świetne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nigdy jeszcze taga nie zrobiłam

    OdpowiedzUsuń