5 sierpnia 2014

Dwie kartki ślubne i przerwa

Witajcie!

Dziś mam do pokazania aż dwie kartki ślubne, obie poziome, obie w formacie DL. Pierwsza miała być radosna, stąd taki, a nie inny dobór kolorów i tekturek ;-)

W środku delikatne zdobienie, z miejscem na wpisanie życzeń:


Druga kartka miała być wzorowana na innej zrobionej przeze mnie kartce ślubnej, o tej (KLIK), ale wiadomo - nie mogłam zrobić drugiej identycznej kartki :D Kolorystyka i kompozycja podobna, a jednak kartka zupełnie niepowtarzalna:
W środku miejsce na wpisanie życzeń oraz kieszonka na prezent (przepraszam za kwotę pokazową, akurat nie miałam wtedy żadnej kasy w domu :P):

Obie kartki wykonałam głównie w oparciu o kolekcje UHK Gallery. Swoją rolę odegrały też tekturki ze Scrapińca :-)

***
A na koniec małe ogłoszenie: jutro idę do szpitala, w czwartek mam operację, a do domu wrócę jakoś za tydzień. Proszę o trzymanie kciuków! A nowe prace pojawią się, gdy tylko wrócę - mam jeszcze kilka prac w zapasie ;-) nie wiem jednak, kiedy będę w stanie wrócić do scrapowania, więc za jakiś czas znów może być mała przerwa w nadawaniu. Mam nadzieję, że spotkam się z Waszym zrozumieniem i że będziecie na mnie czekać! :* A za niedługo obiecuję candy! :-)

5 komentarzy:

  1. Obie karteczki są śliczne i pełne uroku :)
    Kciuki trzymam baaardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie przepiękne. Bardzo romantyczne!
    Powodzenia! Niecierpliwie czekamy na Twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, pierwsza zdecydowanie skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! ;)
    jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

    OdpowiedzUsuń