7 czerwca 2014

Uwaga - komunikat wakacyjny :P

W związku z moim 2-tygodniowym wyjazdem oraz wyjątkowo upierdliwym atakiem spamerów, na czas mojej nieobecności włączam opcję komentowania tylko dla Użytkowników z kontem Google. Ustawienia zmienię po powrocie z wakacji. Do wprowadzenia czasowego ograniczenia komentowania postów zmusza mnie przerażająca wizja konieczności moderowania setek komentarzy po powrocie (codziennie na mój blog próbuje trafić około 20-30 spamerskich komentarzy) :-(

I tu pytanie: czy Wy też macie od kilku miesięcy taki problem ze spamem na blogu? Włączyłam już moderację komentarzy, ale problem nadal jest dość uciążliwy :-/

Do przeczytania za około 2 tygodnie :-)

3 komentarze:

  1. Oj niestety znam ten problem, paskudztwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, miałam to samo, więc niestety zmuszona byłam włączyć opcję komentowania dla zalogowanych. W końcu zapanował spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że tylko ja mam taki problem

    OdpowiedzUsuń