5 czerwca 2014

DT Scrapgang - kartka z kotkiem

Robiliście już kartkę w formacie Z-fold? Ja dotychczas nie miałam okazji zmierzyć się z tą formą, ale dziś mamy 5 dzień miesiąca i przyszedł czas na nowe kartkowe wyzwanie liftowe na Scrapgangu, a liftujemy przepiękną kartkę, autorką której jest Lena Katrine. Może na pierwszy rzut oka wygląda to skomplikowanie, ale w rzeczywistości taką kartkę robi się łatwo i przyjemnie :-) Ja dzięki temu wyzwaniu miałam okazję przeprosić się z nieco przykurzonymi promarkerami ;-) A ten uroczy kociak to digi stempel z bloga Sliekje.

Moje kolorowanki pozostawiają jeszcze wiele do życzenia, ale myślę, że w głównej mierze to braki w odpowiedniej ilości promarkerów :P Ale i tak chyba jest lepiej niż kiedyś? :)
Koniecznie weźcie udział w wyzwaniu, zmierzcie się z tą formą kartki, a zobaczycie, że ją polubicie :-)


***
A ja uciekam na wakacje, wygrzewać się na chorwackich plażach, błądzić wśród zabytkowych miasteczek i objadać się świeżymi rybkami :-) Do zobaczenia po 22 czerwca!

2 komentarze: