30 kwietnia 2012

Warstwowe brązy :)

Od dawna planowałam zakup papierów Magicznej Kartki, ale ciągle coś mi w tym przeszkadzało. Aż nadszedł dzień, kiedy wszystkie okoliczności sprzyjały zakupom :D A że w sklepie do tej pory pojawiło się już mnóstwo kolekcji, prawie z każdej wybrałam sobie kilka najbardziej podobających mi się wzorów. I dobrze zrobiłam, bo dzięki temu mogę wziąć udział w wyzwaniu #4 na blogu Magicznej Kartki - a jest to wyzwanie z kolekcją Wspomnienia. Postawiłam na klimat vintage - dużo tuszowań, trochę szarpaniny i sporo papierowych koronek :)

Papier, którego jest w tej kartce najwięcej, to Wspomnienia 03. Jest cudny i już żałuję, że zamówiłam tylko jeden arkusz!

6 komentarzy:

  1. Magiczna kartkę poznałam już wcześniej, papiery są super a Twoja karteczka bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest, bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest przepiękna. Troszkę tajemnicza, troszkę romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z Rysą, bardzo tajemnicza ....
    fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna kartka lubię ten klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna :) a jaki ładny papier jako tło do zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń