22 kwietnia 2012

A ja jeszcze świątecznie...

Ja wiem, że Wielkanoc już dawno za nami, ale przez tę całą przeprowadzkę zapomniałam pokazać dwie karteczki, czyli prawie połowę z całej tegorocznej produkcji wielkanocnej (i tak idzie to ku lepszemu, rok temu powstała tylko jedna świąteczna kartka :P). Oczywiście musiałam wypróbować mój nowy dziurkacz i na tej kartce pierwszy raz go użyłam :) tak samo, jak cudne kwiatki ze scrapki.pl:

I druga kartka - miałam przy niej problem, bo nie wiedziałam, od czego mogłabym odrysować kształt jajka. Mój Ukochany twierdził, że najlepiej od jajka... :P ale pozostawię to bez komentarza ;D Jakoś się udało i wyszło tak:
Zaległości nadrobione, teraz powinnam już pokazywać prace bardziej na czasie :D
Udanego startu w nowy tydzień! :*

4 komentarze:

  1. lubię szczególnie tę pierwszą! :)
    śliczny ILSowy papier!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miłe dla oka karteczki, ciepłe, wesołe. Ja w tym roku zaszalałam i zrobiłam aż jedną sztukę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki!
    Radosne i iście wiosenne :).

    OdpowiedzUsuń