3 kwietnia 2023

Scrapbooking - eleganckie prace na ważne okazje

Idąc za ciosem, postanowiłam napisać znów kilka słów, zanim blog ponownie zarośnie pajęczynami ;-) Rok 2023 to kolejny rok, w którym w wielu dziedzinach życia króluje trend umiłowania świata natury. Żywa, piękna zieleń na dobre rozgościła się również w rękodziele. Ślubne kartki ręcznie robione, albumy scrapbooking w roli pamiątek komunijnych, kartki na Chrzest święty - wszystkie te okazje kochają połączenie bieli lub kremu z liściastymi, soczystymi kompozycjami. Dlatego (w sumie to nie tylko dlatego, ale daj mi chwilę, rozkręcę się w treści artykułu) uważam, że najnowsza kolekcja papierów do scrapbookingu Lemoncraft GREENERY będzie absolutnym hitem w sezonie wiosenno-letnim. Chcę Ci dziś pokazać dwa bardzo różne projekty, jakie w ostatnich dniach stworzyłam z tych pięknych papierów. Zapraszam!


Album ślubny scrapbooking - delikatność kontra zdecydowanie

Jaka jest miłość? Ta świeża, dopiero co zmierzająca w stronę ołtarza, by związać się na górnolotnie brzmiące "zawsze"? Jest delikatna i niewinna, romantyczna i piękna... ale jednocześnie jest silna, zdecydowana i konsekwentna. I wszystkie te cechy miłości wstępującej w związek małżeński zamknęłam w moim albumie. Są surowe deski w pięknym, hipnotyzującym odcieniu zieleni oraz subtelna łączka. 

Kolekcja Greenery Lemoncraft w pełnym swoim zestawieniu (kolekcja główna 30x30, bloczek 20x20, elements i basic) daje nam wszechstronne możliwości twórcze. I ja to wykorzystałam w mojej pracy.



Czy dobrze zrobiłam? Wierzę, że tak. Mnie osobiście album bardzo przypadł do gustu, a liczne reakcje i komentarze w mediach społecznościowych pozwalają mi stwierdzić, że nie tylko mnie ;-)



Jeśli i Ty zajmujesz się scrapbookingiem, pragnę zwrócić Twoją uwagę na jedną rzecz. To detal, ale pozwala zachować nam profesjonalizm i uniknąć przykrych niespodzianek. Klapka bazy zamykana jest na magnes. Na froncie zbudowałam kompozycję na okręgu, który częściowo wystaje poza klapkę. Jeśli wybierzesz podobne rozwiązanie, zwróć uwagę, aby:

1. od wewnętrznej strony wystająca kompozycja prezentowała się schludnie (podklej ją papierem scrapbooking, zadbaj o brak wycieków kleju);

2. pozostałą część kompozycji na okładce zbuduj w taki sposób, by ładnie prezentowała się również wtedy, kiedy po podniesieniu klapki centralnej części kompozycji zabraknie ;-)

Wnętrze albumu to konsekwentne łączenie intensywnej zieleni z delikatnym kremem i bielą:


Dodatkowa rada: w całej pracy zastosowałam tekturki scrapbooking z jednej kolekcji, co wzmocniło poczucie harmonii i spójności wszystkich części projektu :-)





Ręcznie robiona Pamiątka Chrztu Świętego - nowocześnie i elegancko

Wiemy już, że kolekcja LemonCraft GREENERY nadaje się doskonale do prac ślubnych. Ale czy tylko? Oczywiście, że nie! Ja przygotowałam z niej jeszcze kartkę handmade na chrzest święty, ale tak naprawdę istnieje nieskończona liczba okazji, na które ta kolekcja będzie odpowiednia :D 


Zielone kompozycje Greenery świetnie wpisują się w klimaty rustykalne, ale jeśli dodasz trochę blasku - jak ja - np. w shakerze pełnym mieniących się kryształków, to uzyskasz efekt niezwykle elegancki i delikatny zarazem.



Zastanawiasz się, czy w zestawie jest ten śliczny dzidziuś, którego użyłam w mojej pracy? Już spieszę z odpowiedzią - znajduje się on w elementach do wycinania z kolekcji MUM'S LOVE. To druga kwietniowa nowość Lemoncraft, ale o niej będzie zupełnie oddzielny post już wkrótce - mam nadzieję ;-) 

Jeśli tu jesteś i to czytasz, to serdecznie Ci dziękuję! Kasia Udalska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz