2 czerwca 2020

Romantyczna pastelowa kartka handmade

Dni mi uciekają w błyskawicznym tempie. A jak już uda mi się zrobić jakąś kartkę, to pogoda płata figla, słońce wychodzi, pięknie świecie, a kiedy tylko rozłożę tło i dodatki do zdjęć, przychodzi wieeeelka, ciemna chmura, która mi utrudnia zrobienie zdjęć... :D Znasz to? ;-) Na szczęście dziś udało mi się złapać kilka promieni, dzięki czemu mogę Ci pokazać kartkę z kolekcji "Blush" od LemonCraft, z - mam nadzieję - wiernym oddaniem kolorów. Brzoskwinia z miętą, mmm cudne, ciepłe i świeże połączenie, w sam raz na lato! Oto moja romantyczna pastelowa kartka handmade, bardzo uniwersalna, bo pasująca na wiele okazji :-)


Róż i błękit - najbardziej uniwersalne kolory w scrapbookingu?


Nie wiem, czy róż i błękit są najbardziej uniwersalnymi kolorami w scrapbookingu, ale na pewno są najbardziej uniwersalnymi barwami w mojej pracowni. Zdecydowana większość moich prac powstała w oparciu o któryś z tych kolorów lub o ich połączenie. Żeby była jasność: nie chodzi mi o żaden konkretny odcień. Do wspomnianego tu różu zaliczam: pudrowy róż, cukierkowy "dziewczęcy" róż, pastelowy róż, brzoskwinię, koral. Mówiąc "błękit" mam z kolei na myśli wszelkie odcienie niebieskiego, wliczając w to także kolor miętowy - ten scrapowy miętowy, czyli zmrożony błękit z delikatną domieszką zieleni ;-) Trzecim kolorem, który najczęściej gości w moich pracach, jest beż. Jego też używam w całej gamie odcieni, od delikatnego ecru, przez krem, aż po jasny brąz :-) Po inne kolory, przynajmniej jeśli chodzi o papiery do scrapbookingu, sięgam stosunkowo rzadko. Nieco częściej pojawiają się za to w dodatkach, jako mocniejsze akcenty kolorystyczne. A jak to wygląda u Ciebie? :-)

Romantyczna pastelowa kartka handmade z kolekcji Blush


Może nie powinnam zachwycać się własnymi pracami, ale to kolejna kartka, z której jestem naprawdę zadowolona. Jest w moich ulubionych scrapowych kolorach, powstała z przepięknej kolekcji papierów Blush od LemonCraft, ma wszystko to, co lubię, czyli bogatą kompozycję pełną kwiatów i motyli... Chciałabym taką kartkę dostać :P


Fajnie udało mi się dobrać kolory kwiatów i motyli, żeby tworzyły z papierami spójną całość - to czasem dobrze mieć 3 wielkie pudła pełne kwiatów ;-) choć kiedy robię w nich porządki, to jednak najczęściej narzekam, że mam tego wszystkiego za dużo :P

Małe, białe kuleczki ze styropianu zawładnęły moim sercem już jakiś czas temu - być może zdążyłaś zauważyć, że wpycham je do każdego projektu :D Nic na to nie poradzę, nie mogę się oprzeć, wydaje mi się, iż fajnie uzupełniają kompozycję :-) Mam nadzieję, że się ze mną zgodzisz...?


Tekturkowe zawijaski i listki to też coś, co uwielbiam. Kocham je niemal tak bardzo, jak ramki. Chociaż ramki jednak wybieram ciut częściej i mam ich nieco więcej w mojej kolekcji przydasi :P

I uwielbiam robić białą ramkę dookoła kolejnych warstw papieru, tak się nauczyłam i już nie umiem inaczej - bez tego kartka wydaje mi się płaska i czegoś jej brakuje. Cóż, każda scraperka ma jakieś swoje przyzwyczajenia, prawda? :-)

Mam nadzieję, że podoba Ci się moja dzisiejsza romantyczna kartka. Tak sobie myślę, że jest bardzo uniwersalna: idealna na urodziny lub imieniny, ale jeśli dodam obrączki, to będzie dobra także na ślub lub rocznicę ślubu. Na razie poleży sobie w pudełku z innymi gotowymi projektami, bo jeszcze nie wiem, komu i na jaką okazję ją podaruję ;-) Dobrego dnia!

1 komentarz: