6 marca 2019

Wyjątkowa kartka na wieczór panieński... i nie tylko

Mistrzynią kartek gorsetowych jest dla mnie Rysa.
Od Niej zaczerpnięty został pomysł na samą formę kartki,
kolory podsunęła Zamawiająca,
a do mnie należało już tylko stworzenie zgrabnej kompozycji ;-)


Ta kartka powstała bez okazji, jest upominkiem dla przyjaciółki,
ale tak sobie myślę, że z powodzeniem mogłaby pełnić rolę pamiątki wieczoru panieńskiego,
albo być kartką na Dzień Kobiet
dla damy lubiącej kobiece, zmysłowe stylizacje
i kolor niebieski :-D



Kartka jest oklejona papierami i udekorowana z każdej możliwej strony - 
u mnie nie znajdziesz "gołych" stron bazy, każdy projekt jest w pełni dopracowany :-)


W środku zazwyczaj wklejam wydrukowane już życzenia, tym razem jednak Zamawiająca poprosiła
o przygotowanie miejsca do ręcznego wpisania treści:


Fajnie mi się pracowało z taką nieco inną niż zwykle formą :-)
Polecam się :-D


A tak swoją drogą, uwielbiam kolor niebieski, we wszystkich jego cudnych odcieniach,
więc tym przyjemniej tworzyło mi się tę kartkę ;-)

Dobrego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz