16 marca 2017

Prezent na roczek dla dziewczynki

Witajcie!

Małe dziewczynki lubią kolor różowy... Albo przynajmniej tak wmawiają nam producenci dziecięcych ubranek, zabawek i akcesoriów ;-) Ale Ania poprosiła, żebym podczas wykonywania tego boxa pomyślała także o innych dziewczęcych, wiosennych kolorach. Dlatego też róż służy tu tylko za tło poszczególnych ścianek, a ja sięgnęłam także po pastelowe odcienie koloru żółtego, niebieskiego, turkusowego oraz po beż i biel. Wyszło delikatnie, ale i radośnie, dziecięco - tak, jak miało wyjść :-)










Na ściankach są kieszonki na prezent pieniężny. Wykorzystałam w tym pudełeczku mój nowy nabytek - wykrojniki zwierzątek. Póki co mam tylko misia (i pandę) oraz słonika, ale
jutro dotrze do mnie wymarzona żyrafa! :-) Te zwierzątka są idealne do dziecięcych prac, czyż nie? :)

Konik na biegunach, umieszczony w centrum, to taki symbol dzieciństwa. Pasuje tu idealnie!

A Wam podoba się taki box? Myślę, że to fajna pamiątka dla dziecka i rodziców.
Wyjątkowa kartka na wyjątkowe urodziny :-)

Buziaki!

Kasia Tworzy
Kasia Udalska

2 komentarze: