6 lipca 2013

Na 26 urodziny

No cóż...Coś mi kiepsko idzie z tym moim wielkim powrotem ;P
Ale może jakoś się rozkręcę - kleję album, a w międzyczasie skleiłam kartkę urodzinową dla wyjątkowej osoby :-) Tilda oraz balony kolorowane Promarkerami. Moja skromna kolekcja powiększyła się o 5 kolorów i w chwili obecnej mam już 16 markerów, szaleństwo! :D A wciąż przecież brakuje mi najważniejszych kolorów, np. zielonego i żółtego... :P
Wracając do kartki, mamy tu kilka warstw i trochę szczegółów, przód kartki wygląda tak:

A środek tak:

Chciałam, żeby było kolorowo, pastelowo, radośnie i lekko :)

Zrobiłam zakupy uzupełniające, moje scrapowe zasoby powiększyły się o kilkadziesiąt papierów, różne tekturki i setki kwiatków, mam więc nadzieję, że teraz naprawdę uda mi się wrócić: i do biurka, i do bloga :)

Miłego weekendu!!

5 komentarzy:

  1. Super kolorowanka i kartka. Szkoda, że wcześniej o zielonym nie wiedziałam, znalazł by sie jakiś:D:D
    Mam nadzieję, że do powrót na dobre:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj, wracaj :)
    Kartka śliczna i jak świetnie pokolorowana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowanki podziwiam stale, piękny efekt. Wróc, wróć, ja też próbuję ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń