23 września 2012

Piękna rocznica ślubu...

...wymaga odpowiedniej, eleganckiej oprawy. Easel Card - lubię je robić, ale nie mam pojęcia, jak je fotografować :-) Główną ozdobą kartki jest delikatna kompozycja kwiatowa, dodałam też dwa serduszka, żeby podkreślić, jak silne uczucie łączy tę parę, skoro wytrzymali ze sobą już tyle pięknych lat... :-) Życzyłabym sobie (i rzecz jasna - mojemu Narzeczonemu) dotrwania do takiej pięknej rocznicy :-)
W środku przygotowałam miejsce na wpisanie życzeń:
Różyczki i ćwiek ze scrapcomu, papier z Magicznej Kartki, ornament ze Scrapińca, a za cudne maleńkie kwiatuszki podziękowania ---> Aka :* Życzę Wam miłej reszty niedzieli i udanego startu w nowy tydzień! :* Mam nadzieję, że u Was cieplej niż u mnie, tu tylko 7 stopni na plusie, brrr!

3 komentarze:

  1. śliczna i niezwykle delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza! Ma w sobie to coś :)

    Ps. Zapraszam Cię na moje candy:
    http://paseczkowa.blogspot.com/2012/09/candy.html

    OdpowiedzUsuń