29 maja 2012

A co powiecie.,..

...na filiżankę kawy? Takiej z jednej łyżeczki - jak widać na załączonej kartce ;) Na łyżeczce prawdziwe, aromatyczne ziarnko kawy, a w lewym dolnym rogu nieco skruszonego napoju bogów ;P

Moja "filiżanka kawy" na wyzwanie UHK Gallery - Inspiracje, to gorąca kawa z subtelną, czekoladową nutą, mielonym cynamonem i dużą ilością mleka. Nie pijam takiej, ale tak mi się jakoś skojarzyło :)

Duuużo warstw :) i mix polskich papierów scrapowych: UHK, Magiczna Kartka, Lemonade... :) Do tego wstążeczki ze ScrapButiku, distressy i dziurkacz ze scrapki.pl, łyżeczka ze Scrapińca i mamy cały zestaw ;) A kawa...? Podkradłam mojemu Miśkowi, i to od razu cały woreczek, teraz aromat kawy rozchodzi się wśród przydasi :D

9 komentarzy:

  1. już za późno na kawkę taki mi zrobiłaś smak tą karteczką:)przepiękna kawowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm... aż pachnie u mnie :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalny pomysł na kawową karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. achhh sto lat mnie tu nie było! :D Muszę nadrobić zaległości ;) Karteczka kawowa - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aromatyczna karteczkę stworzyłaś:) Bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pijam takowej, ale czuję ten aromat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawy co prawda nie piję, ale muszę przyznać, że Twoja kawowa karteczka wygląda bardzo kusząco. Świetny pomysł z ziarnem kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmmmm, kawowo.... Aż mi się zamarzyła kawka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję z całego serducha wyróżnienia!:)Kartka jest niezwykle klimatyczna, a autorka zasługuje na wielkie brawa!
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń