28 grudnia 2014

Scrapowe podsumowanie roku 2014

Witajcie!

Koniec roku nadchodzi wielkimi krokami, czas więc na podsumowania i plany ;-)

Pod względem scrapowym był to dla mnie bardzo dobry rok: wydarzyło się wiele dobrego, poznałam wiele wspaniałych osób, spełniłam kilka scrapowych marzeń, nauczyłam się nowych rzeczy, wzbogaciłam mój warsztat pracy o kilka(set) nowych nabytków w postaci papierów, mediów i dodatków, trzy razy reorganizowałam kącik scrapowy i dzięki temu teraz pracuje mi się w nim bardzo wygodnie, bo wszystko mam w zasięgu ręki...

Zacznijmy od prac. Poprawiłam się względem poprzedniego roku, ponieważ w tym roku zrobiłam....:

- 10 albumów, poczynając od tych malusieńkich meander-booków, a na wielkich albumiskach kończąc :D
- 56 kartek na różne okazje i w różnym stylu
- 9 notesów/pamiętników/przepiśników
- i UWAGA, UWAGA...aż 27 layoutów!!! To mój osobisty rekord, zwłaszcza, że w podsumowaniu roku 2013 pisałam, że zrobiłam tylko 2 scrapy...czyli poprawiłam się aż o 25 :-))
- oprócz powyższych, zrobiłam też kilka ramek na podobraziu, obrazków w ramkach foto, świecznik i kilka innych rzeczy :-)

Jeśli chodzi o scrapowe najważniejsze wydarzenia roku 2014 to:

- pierwszy raz w życiu wzięłam udział w scrapbookingowym zlocie (tym w Katowicach) i pierwszy raz w życiu wzięłam udział w warsztatach scrapbookingowych (u Ani Zaprzelskiej)
- poznałam mnóstwo wspaniałych osób, z którymi dzielę moje pasje, m.in. Cudaczka, Ewę Sz., Brises, Chimerę
- udało mi się wygrać w kilku sklepowych Candy (w Agaterii, Scrapińcu, I-Kropce, Studio75) oraz wygrać nagrody główne lub pocieszenia w scrapki.pl, Studio75, Rosy Owl i sama już nie pamiętam, gdzie jeszcze
- moje prace otrzymały wiele wyróżnień w różnych konkursach i wyzwaniach, byłam też Gościnną Projektantką na blogu PWC oraz Fanem Miesiąca w Lemoncraft
- ale najważniejsze jest chyba to, że Ania Zaprzelska zaproponowała mi pełnienie roli Koordynatora DT Lemoncraft, sprawiając, że spełniło się moje ogromne marzenie :))
- równie ważne jest to, że wróciłam w szeregi DT Scrapgangu, cieszę się, że dziewczyny przyjęły mnie ponownie do swego grona, bo TAKA atmosfera jest tylko w tym miejscu!!

Z nowych doświadczeń:

- udzielałam się w tym roku trochę charytatywnie, przekazałam ponad 30 kartek na aukcje charytatywne, przeprowadziłam akcję rozweselenia chorej dziewczynki i mam poczucie, że zrobiłam coś fajnego i dobrego :)
- nauczyłam się eksperymentować, nie boję się już tak jak kiedyś mediów, warstw i różnorodności w moich pracach

A oto kilka moich ulubionych prac z tego roku:













Myślę, że widać tę różnorodność, o której wspominałam ;-)

***
Plany, marzenia...

Ze scrapbookingiem wiążę duże plany i nadzieje na przyszły rok, mam nadzieję, że już w połowie stycznia wszystko się wyjaśni i będę mogła się pochwalić :-)
Z mniejszych marzeń - chciałabym mieć czas, pieniądze i miejsce na robienie kolejnych prac ;-) Największy problem mam z przechowywaniem LO, które już mi się nigdzie nie mieszczą, mam nadzieję, że coś wykombinuję :D

***
Podziękowania

W tym miejscu chciałam podziękować kilku osobom, dzięki którym mam możliwość rozwijać skrzydła, które mnie nieustannie wspierają, motywują, których dzieła stanowią dla mnie niewyczerpywalne pokłady inspiracji. Z całego serca dziękuję:

- Rysie - na którą od lat zawsze mogę liczyć i z którą rozumiemy się niemal bez słów. Uwielbiam nasze wspólne, wirtualne scrapowanie oraz rozmowy o wszystkim i o niczym, dzięki, Kochana :*

- Ani Zaprzelskiej - za pozytywnego kopa zawsze wtedy, gdy tego potrzebuję, za wiarę w moje możliwości, za zaufanie, jakim mnie darzy, za spełnienie mojego marzenia i za morze serdeczności, które od Niej płynie. Dziękuję, Aniu! :*

- Ewci - za ogromne pokłady optymizmu i radości, za możliwość porozmawiania o wszystkim, za pomoc w wielu różnych kwestiach i za zaproszenie na muffinki, z którego zamierzam skorzystać tuż po Nowym Roku :D Dziękuję, Ewunia! :*

- Dorotce - za to, że tak wspaniale inspiruje, że dostarcza mi codzienną dawkę pozytywnych doznań estetycznych, że tak dobrze o mnie myśli i mówi, za życzliwość i serdeczność. Dorotko, dziękuję! :*

- Klaudii - za to, że nigdy mi nie odmówiła, gdy prosiłam o możliwość zliftowania Jej pracy. Za to, że jako jedyna potrafi tak wytłumaczyć proces powstawania kwiatków, że nawet mnie się udało kilka wykonać! Za nieustanne inspiracje i pokłady pozytywnej energii, dziękuję! :*


I tym optymistycznym akcentem kończę na dziś, bo kto za mnie rano do pracy wstanie...? :P Buziaki!

***
EDIT: zupełnie, totalnie i całkowicie o tym zapomniałam, ale koleżanka Magda raczyła mi przypomnieć, że przecież muszę również ująć wśród najważniejszych wydarzeń mój występ w tvn24 w programie Czarno na Białym, w odcinku poświęconym ręcznie robionym prezentom :-) co prawda, z 45 minut nagrania w tv ukazała się tylko minuta, ale od czegoś karierę medialną zacząć trzeba ;-)))

9 komentarzy:

  1. Kasiu, to był dobry rok! A następny będzie jeszcze lepszy!!
    Cieszę się, że nasze drogi się skrzyżowały w Katowicach, że kontakt jest żywy - dzięki Ci za to :D
    P.S. Muffinki i zaproszenie zawsze aktualne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstalaś lekki? Imponujące podsumowanie!!! A co do LOsow -albumy polecam. Duże ale dobrze się je przechowyje i oglada (mam3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję i podziwiam: 10 albumów i 27 scrapów, to dla mnie póki co wyzwanie nie do osiągnięcia w rok :). Życzę spełnienia wszystkich planów w kolejnym roku!! :D
    A prace świetne, widać niesamowitą różnorodność :)

    Serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że ten rok tak ładnie się scrapowo ułożył. Życzę żeby następny był skrapniejszy i obfitujący w jeszcze więcej miłych niespodzianek

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu kochana, masz rację - to jest wspaniały rok! A dobra wiadomość jest taka - ten, który nadchodzi - będzie jeszcze lepszy - czuję to w kościach ;-)
    Dziękuję za wszystkie wspaniałe cechy, które posiadasz, a których mnie właśnie nieco brak - dzięki temu, świetnie się uzupełniamy i nie wyobrażam sobie innego koordynatora.

    OdpowiedzUsuń
  6. :* Piękne podsumowanie pięknego roku. Dziękuję Ci za serdeczne słowa i życzę z całego serca, żeby nowy rok był jeszcze lepszy! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu dziękuję za piękne słowa pod moim adresem :)
    Kochana życzę Ci nieustającej weny w przyszłym roku, zrealizowania Twoich scrapowych planów a w tym wszystkim Miłości, bo ona napędza nas do działania i nadaje życiu sens :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym chciała zobaczyć ten odcinek! Można prosić o link - bo na piechotę ie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. A na ten nowy rok :)

    Życzę Ci aby ten nowy rok pozwolił Ci odkryć w sobie te pokłady energii,
    które gdzieś tam przysnęły i czekają na obudzenie,
    aby miłość nie opuszczała Twojego domu,
    a jeśli jej w nim jeszcze nie ma weszła i się rozsiadła.
    Abyś w pośpiechu uciekającego czasu wiedziała, że nie jesteś sama
    położyła dłoń na czyjejś dłoni i w ciężkich momentach mogła się po prostu wypłakać.
    A potem wstać i góry przenosić.

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015!!!

    OdpowiedzUsuń